«Գնում եմ Մայր դպրոց…» նախագիծ

Նախագծի մասնակիցներ՝  5-րդ դասարանցիներ

Նախագծի  ժամկետներ՝  մայիս

Նպատակը

  • 5-րդ դասարանների «Ելք»-ի , «Մուտք»-ի ստուգատես
  •  նոր սպասումների, ակնկալիքների, զգացողությունների ներկայացում

Նախագծի ընթացքը

Սովորողները մինչև մայիսի 20-ը տեսանյութի, ռադիոնյութի կամ պատումի միջոցով բլոգներում ներկայացնում են իրենց ձեռքբերումները, հաջողությունները Հյուսիսային դպրոցում, ներկայացնում իրենց սպասելիքները, ակնկալիքները Մայր դպրոցից՝ անդրադառնալով հետևյալ կետերին՝

  • Իմ Հյուսիսը. Հյուսիսային դպրոցն ու ես
  • Հյուսիսային դպրոցի յոթ հրաշալիքները
  • Մայր դպրոցն ու ես
  • Ամենատպավորիչ ճամփորդություններս
  • Հաջողված ու հետաքրքիր նախագծերի մասին
  • Ի՞նչ սպասելիքներ ունեմ Միջին դպրոցից
  • Որքանո՞վ եմ ճանաչում Մայր դպրոցը
  • Իմ ամենասիրելի վայրը Մայր դպրոցում

Արդյունքում՝ 

Տեսանյութեր, ռադիոնյութեր, պատումներ 5-րդցիների բլոգներում

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Մայիսյան հավաք, Նախագծեր, Սովորողների ճամբար, Ստուգատես. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий