Մայիսի 15-հունիսի 8
4-րդ դասարաններ
Չորրորդ դասարանն ավարտող սովորողը պետք է կարողանա
- գրական հայերենով ազատ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվել
- գեղարվեստական և տեղեկատվական պարզ տեքստերը կարդալ, հասկանալ, վերարտադրել
- տեքստի հիմնական գաղափարը ձևակերպել
- համացանցի տեղեկատվական բազայից օգտվել
- իր անհատական բլոգը սպասարկել
Ստուգատեսի բավանդակային ուղղությունները
Ստուգատեսի առաջին փուլ /մայիսի 15-հունիսի 7/
Սովորողն իր բլոգում բացում է Մայրենիի ստուգատեսի բաժին, որտեղ տեղադրվում են ստուգատեսային բոլոր նյութերը:
Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ
Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Պոչատ աղվեսը
Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թե ոնց ապրի աշխարհում այդպես խայտառակված: Եվ որոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռք քաշեն իրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:
- Հաշվետու պատում՝ ըստ դասավանդողի մշակած հարցարանի «Տարվա իմ ձեռքբերումները»
- Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով։
Բանավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ
- Ուսումնական ճամփորդությունների թեմայով ռադիո-հարցազրույց պատրաստիր ընկերոջդ հետ․ /հարցազրույցը պետք է լինի ռադիոնյութի կամ տեսանյութի տեսքով, 2-3 րոպե տևողությամբ, որակյալ, հրապարակված լինի բլոգում/
- Ստեղծագործական պատում ռոդարիական «Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը» հնարի կիրառությամբ /տեսանյութը պետք է հրապարակված լինի բլոգում/
Ընտանեկան նախագիծ
- Տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով պատմի՛ր տարվա ընթացքում ընթերցածդ գրքերի ցանկը և համառոտ ներկայացրու դրանցից մեկը։
Բլոգի սպասարկում
- Բլոգային կարողությունների հարցաթերթ /կազմում է դասավանդողը՝ առաջնորդվելով սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջների կարգով/։
Ստուգատեսի երկրորդ փուլ / հունիսի 8/
- Միասնական գրավոր աշխատանք
Ստուգատեսային առաջադրանքներ, արդյունքներ՝
- Առաջադրանք 1 —մայիսի 15-17
Ստեղծագործական աշխատանք․ Ջ․ Ռոդարի «Ստեղծագործական երևակայության երկանդամություն»
Ա) երկար, շոկոլադե, խռոված, երկարագուլպա, կռվարար
Բ) նապաստակ, պաղպաղակ, կոնֆետ, պանիր, ձմերուկ
Ա և Բ խմբի բառերով կազմի՛ր զույգեր, ընտրի՛ր դրանցից որևէ մեկը և դարձրո՛ւ վերնագիր, դրանով մի հեքիաթ հորինի՛ր և հեքիաթի համար նկար նկարի՛ր։
2. Առաջադրանք 2—Մայիսի 19-22
- Տեքստը գրավոր պատմի՛ր՝
Ա․ աղվեսի անունից
Բ․ աղվեսի պոչի անունից
Գ․ հավաքված աղվեսներից մեկի անունից
Պոչատ աղվեսը
Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թե ոնց ապրի աշխարհում այդպես խայտառակված: Եվ որոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռք քաշեն իրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:
- Չմոռանա՛ս նշել բլոգիդ «Մայրենիի ստուգատես 2023» բաժինը։
3․ Առաջադրանք 3
«Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը» -ռոդարիական հնար
Կարդա՛ Բարեկենդանը հեքիաթը։
Հեքիաթը կարդալուց հետո այս բառերով պատմություն հորինիր՛՝ յուղ, բրինձ, մարդ , կնիկ, հիմար, նոթբուք:
Բարձրաձայն կարդա՛ պատմությունդ, ձայնագրի՛ր կամ տեսագրի՛ր, տեղադրի՛ր բլոգումդ։
Առաջադրանք 4
Բանավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ
- Հարցազրույց ինչ որ մեկի հետ (ընկերոջ, քրոջ կամ եղբոր հետ, հայրիկի կամ մայրիկի հետ, տատիկի կամ պապիկի հետ․․․ , ում հետ կուզես․․․)
- Նախապատրաստվի՛ր հարցազրույցին՝ հարցազրույցի թեման, հարցազրույցի վերնագիրը։
- Մշակի՛ր, կազմի՛ր այդ թեմայով հարցեր։
- Հարցազրույցն անելուց հետո անպայման տեղադրի՛ր բլոգումդ՝ «Մայրենիի ստուգատես» բաժնում։ (hարցազրույցի՝ առաջադրանք 4-ի վերջնաժամկետը՝ մայիսի 26-ը)
Ուղեցույց․
- Հարցազրույցի համար հարմար, անաղմուկ վայր ընտրել։
- Որոշել ձևավաչափը՝ տեսանյութ թե ռադիոնյութ։
- Հարցազրույցը պիտի տևի 3-5 րոպե։
- Հարցազրույցը ունենա սկիզբ(նախաբան) և ավարտ։
Առաջադրանք 5
«Մայրենիի ստուգատես» բաժինը սովորողների բլոգներում.
4-2 դասարան
- Դարեհ Դերբողոսյան
- Կարպիս Շահինյան
- Մարթա Ղամբարյան
- Անահիտ Հովհաննիսյան
- Էմիլի Քոչարյան
- Մարիա Մարգարյան
- Նարեկ Գրիգորյան
- Դանիել Սուվորով
- Նարե Գևորգյան
- Միքայել Սադոյան
- Էմիլի Գաբրիելյան
- Վաղարշակ Հայրապետյան
- Մարգարիտա Օգանովա
- Գրիգոր Աբտոյան
- Ալեն Բաբայան
- Գաբրիելա Համբարձումյան
- Գալստյան Նժդեհ
- Դանիիլ Գյուլումյան
- Օֆելյա Մկրտչյան
- Նաիրա Բարսեղյան
- Դավիթ Գալստյան
- Կամայ Աալիյահ Նուրեդդինի
4-3 դասարան
- Աննա Մկրտումյան
- Արմեն Ավագյան
- Արիանա Աբքար
- Մնացականյան Հենրի
- Գագիկ Խաչատրյան
- Գալի Աբրահամյան
- Էրիկ Ավագյան
- Ռոզի Հակոբյան
- Եվա Մարտիրոսյան
- Մարկ Սամսոնյան
- Ֆելիքս Հակոբյան
- Արա Քոչարյան
- Անի Բարսեղյան
- Անի Խուրշուդյան
- Ալեքսանդր Աթաբեկյան
- Նարեկ Մնացականյան
- Նանե Թորոսյան
- Համբարձումյան Դավիթ
- Արտաշես Կարապետյան
- Հասմիկ Առաքելյան
- Հովհաննես Մանուսյան