Ազգային խաղեր, խոհանոց․․․


Ձմեռային ազգագրական փառատոնի շրջանակում այս շաբաթ լրագրող-ընթերցասերների ջոկատի հետ իրականացրեցինք մի շարք նախագծեր։

«Սովորող-սովորեցնող» բաղադրիչով փառատոնի շրջանակում լրագրող-ընթերցասերների ջոկատը 2-րդ դասարանցիներին սովորեցրեց խաղալ հետևյալ ազգային խաղերը՝ «Ժնջիլ-ժնջիլ», «Գինին ա, գինին ա»․․․

Խաղացինք նաև ազգային-մրցակցային խաղեր․ Լրագրող-ընթերցասերների ջոկատը մրցեց Հայրենագետների ջոկատի հետ «Ճոպան- ճոպան», «Հոլ» ագային խաղերով։

Այս շաբաթ ճամբարականների հետ պատրաստել ենք նաև ծիսական հալվա, կազմակերպել թեյախմություն․․․

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике Ուսումնական հունվար, Սովորողների ճամբար, Ստուգատես. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий