Հավաքից հավաք․ Ընթերցողական նախագծերը 2023-2024 թվականներին

Ներկայացնում եմ Հավաքից հավաք կրթահամալիրի Հյուսիսային դպրոցի 4-5-րդ դասարանների սովորողների հետ իրականացրած ընթերցողական նախագծերը…

1Ընթերցողական ֆլեշմոբեր՝

Կոմիտասյան ընտանեկան ֆլեշմոբ (Սեպտեմբեր, 2024)

Բառարանընթերցման ֆլեշմոբ (Փետրվար, 2024)

Տերյանական ընտանեկան ֆլեշմոբ (Փետրվար, 2024)

Թումանյանական ընտանեկան ֆլեշմոբ(Փետրվար 2024)

Չարենցյան ընթերցողական ֆլեշմոբ (Մարտ, 2024)

2Դյուցազնապատումները՝ ուրբաթ-համերգի նախագծեր

«Սասունցի Դավիթ» էպոսից հատվածներ(Նոյեմբեր, 2023)

Սասունցի Դավիթ․ Ով քնած եք, արթուն կացեք․․․(Դեկտեմբեր, 2023)

Փոքր Մհերը և Զատիկը(Ապրիլ, 2024)

3. Հոգևոր ընթերցումներ ուսումնական ժամերգություններին

Երգում,ընթերցում ենք Շնորհալի ուսումնական ժամերգությանը(2023թ․)

Ուսումնական ժամերգություն Սուրբ Երրորդություն եկեղեցում․ Մեսրոպ Մաշտոց «Արարիչ Բովանդակ Գոյութեանց․․․», 2023թ․)

4. Ընթերցողական արձակուրդային նախագծեր՝

 «Ուսումնական ամառ» նախագիծ (Օգոստոս-սեպտեմբեր, 2023)

«Ուսումնական աշուն» նախագիծ (Նոյեմբեր, 2023)

«Ուսումնական ձմեռ» նախագիծ (Հունվար 2024)

«Ուսումնական գարուն» նախագիծ(Ապրիլ 2024)

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Մայիսյան հավաք, Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий