«Փոքր Մհերը և Զատիկը․․․»

Նախագծի ամփոփումը՝ Ուրբաթ-համերգով․․․

Ապրիլի 5

Ապրիլի 5-ին Մայր դպրոցի Մարմարյա սրահում տեղի ունեցավ Հյուսիսային դպրոցի ուրբաթ-համերգը, որը կրում էր «Փոքր Մհերը և Զատիկը» խորագիրը։ Մինչ ուրբաթ-համերգը Հյուսիսային դպրոցի 4-5-րդ դասարանների սովորողների հետ շուրջ երկու-երեք շաբաթ իրականացրեցինք  «Փոքր Մհեր» նախագիծը, որի շրջանակում ծանոթացանք էպոսի 4-րդ՝ «Փոքր Մհերը» ճյուղին, կարդացինք, բերանացի ընթերցել սովորեցինք նախագծում տեղ գտած հատվածները, վիրտուալ ճամփորդություն իրականացրեցինք դեպի Վան՝ Ագռավաքար, Մհերի դուռ․․․ Փոքր Մհերի հետքերով․․․

Նախագիծն ամփոփեցինք զատկական ուրախ համերգով՝ բերանացի ընթերցելով էպոսյան հատվածները․․․

Մաս 1

Մաս 2

Անոնս. նախապատրաստություն…

Մոնտաժը՝ Հասմիկ Մաթևոսյանի

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 4-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Հաշվետվություններ, Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր, Ստուգատես, Դասավանդողի օրագիր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий