Բառարանընթերցման ֆլեշմոբ. Թումանյանի բանաստեղծությունների բառարան

dpir Մխիթար Սեբաստացու ծննդյան օրը՝ փետրվարի 7-ին, Հյուսիսային դպրոցի 5-րդ դասարանցիները մասնակցեցին Բառարանընթերցման ֆլեշմոբին՝ ստեղծելով Թումանյանի բանաստեղծությունների բառարան:

Սովորողների ստեղծած բառարանները՝ իրենց բլոգներում՝

Խեչոյան Սաթե

Հայկ Թումասյան

Հասմիկ Սարգսյան

Սոնա Սարգսյան

Աշոտ Հովեյան

Լիլի Գիրագոսյան

Խեչոյան Էլիս

Դավիթ Խադիշյան

Ամալյա Մաչյան

Նարե Հովնիկյան

Մարգարիտա Դավթյան

Լաուրա Սարգսյան

Գրիգոր Պապիկյան

Բագրատ Սադոյան

 

Об авторе Քրիստինե Շահբազյան

Մի փոքր իմ մասին. Ծնվել եմ 1984 թ. օգոստոսի 2-ին : Ավարտել եմ Երևանի թիվ 100 միջնակարգ դպրոցը: 2001-2005թթ սովորել եմ ԵՊՀ-ի բանասիրական ֆակուլտետում, ապա ուսումս շարունակել նույն բաժնի մագիստրատուրայում: Այժմ աշխատում եմ "Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիրում: Դասավանդում եմ մայրենի Գեղարվեստի կրտսեր 4-5-րդ դասարաններում:
Запись опубликована в рубрике 5-րդ դասարանի ուսումնական փաթեթ, Նախագծային ամփոփիչ աշխատանքներ, Նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий